Velkommen til bloggen min om mitt nystartede prosjekt med å dekorere et dukkehus. Det er egentlig ikke et dukkehus, men et skap jeg dekorerer i skala 1:12. Det helt hvite Billy-skapet fra IKEA vil gradvis forvandle seg til 6 rom med miniatyr-interiør...

onsdag 18. januar 2012

En liten pakke i posten...

I posten idag var det kommet en liten pakke. Bestilte den for en stund siden fra ebay. Måtte jo teste ut litt av all den flotte miniatyr-maten man kan finne rundt på nettet. I pakken lå det cookies (20 stk), flotte kakestykker (4 sorter - 3 av hver...) og en herlig kake med bananer og sjokolade på toppen. I tillegg hadde jeg også bestilt et kakefat, en kakespade og et to-etasjes kakestativ. På bildene har jeg lagt ut et lite utvalg av kjeksene og kakestykkene :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar