Velkommen til bloggen min om mitt nystartede prosjekt med å dekorere et dukkehus. Det er egentlig ikke et dukkehus, men et skap jeg dekorerer i skala 1:12. Det helt hvite Billy-skapet fra IKEA vil gradvis forvandle seg til 6 rom med miniatyr-interiør...

tirsdag 10. januar 2012

Litt shopping ikveld ;)

Nå har jeg nettopp bestilt litt jeg har ønsket meg fra nettet. Selv om jeg har tenkt å lage endel ting selv, så er det allikevel litt kjekt å ha litt finere ting også som jeg sikkert ikke hadde fått til å lage på samme måte. Så nå har jeg kost meg med å plukke ut litt fra www.ebay.com og litt fra www.dollshouse.com. Dette skal liksom være en bursdagspresang på forhånd, selv om jeg ikke har bursdag før i april... Så nå blir det spennende å vente på posten fremover ;) Kommer til å legge ut bilder av tingene etterhvert som de dukker opp, så det er bare å følge med her på bloggen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar