Velkommen til bloggen min om mitt nystartede prosjekt med å dekorere et dukkehus. Det er egentlig ikke et dukkehus, men et skap jeg dekorerer i skala 1:12. Det helt hvite Billy-skapet fra IKEA vil gradvis forvandle seg til 6 rom med miniatyr-interiør...

torsdag 12. januar 2012

Liten skuffelse...

Kjøkkenet jeg hadde sett meg ut fra ebay var visst ikke å få tak i allikevel, så nå må jeg på jakt igjen. Ikke lett å finne et jeg liker som samtidig ikke er altfor dyrt... Fikk også beskjed om det samme med en hylle til badet, men det får bare være...

Har ikke blitt mulighet til noe særlig laging av miniatyrting de siste dagene ettersom vi har en syk jente her hjemme. Blir helst litt surfing på nettet etter inspirasjon imellomtiden. Får se om det kanskje blir sjans til å prøve seg på et lite prosjekt imorgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar