Velkommen til bloggen min om mitt nystartede prosjekt med å dekorere et dukkehus. Det er egentlig ikke et dukkehus, men et skap jeg dekorerer i skala 1:12. Det helt hvite Billy-skapet fra IKEA vil gradvis forvandle seg til 6 rom med miniatyr-interiør...

onsdag 18. januar 2012

Romboks og litt diverse nytt

Igår var jeg en tur innom Tone (http://www.bitteliten.net/) hvor jeg hentet romboks med bl.a. tapet, lister og litt forskjellig slik at jeg kan begynne på den. Skal være med på prosjektet med tema "Jul", og boksen skal stilles ut på CraftRetreat 2013 på Sola. Heldigvis har jeg god tid på meg, for det trenger jeg :) Mye som skal læres!

Litt forandringer ble det i skapet mitt i løpet av kvelden. Badet fikk fliser, og jeg la parkett i stuen m/lister. Parketten er "woodies", og jeg brukte de samme til lister. Pinnene er ikke så lange, og derfor ikke perfekte til lister, men det gjør ikke noe. De plassene det ikke ble så fint får jeg nok bare skjule med litt møbler ;) Hadde egentlig tenkt å behandle parketten på en eller annen måte, men ble ikke helt enig med meg selv hvordan. Så det endte med at jeg bare lot den være slik den var...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar