Velkommen til bloggen min om mitt nystartede prosjekt med å dekorere et dukkehus. Det er egentlig ikke et dukkehus, men et skap jeg dekorerer i skala 1:12. Det helt hvite Billy-skapet fra IKEA vil gradvis forvandle seg til 6 rom med miniatyr-interiør...

søndag 19. februar 2012

Nytt hobbyrom :)

Den siste tiden har jeg vært opptatt med å lage til nytt (og større) hobbyrom! I mellomtiden har det meste vært nedpakket... Nå ser jeg virkelig fram til å sette igang med små og store prosjekter! I tillegg har hun lille nye prinsessen misforstått litt, så hun er våken om natten og sover store deler av dagen. Så da blir det om å gjøre å ta igjen litt søvn. Idag har hun forøvrig vært litt våken på dagtid, så det blir spennende å se ikveld om hun sover litt da. Isåfall setter jeg meg opp på hobbyrommet! Det ble innviet her en natt da jeg sydde pippi-kostyme til den litt større prinsessen. Hun hadde karneval i barnehagen på fredag.

Dette hobbyrommet er altså loftsetasjen. En stor hems med god plass til alle hobbytingene mine. Skal også ha hobbytingene til ungene der oppe etterhvert slik at vi kan kose oss sammen der. Hun eldste synes det er veldig kjekt å både perle og male :) Der oppe er det også to soverom vi ikke har innredet ennå. Planen er å pusse dem opp etterhvert. Det minste rommet var mitt forrige hobbyrom, og på det litt større står dukkeskapet jeg innreder. Men ellers er de ganske tomme, og vil nok fungere som gjesterom inntil videre...









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar